بستن

sales@callcenterhost.ir       تلفن 88933100-021

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

crm

یک مرکز ارتباط ( Contact Center ) ، شبکه بزرگ و گسترده ای از تجهیزات مخابراتی و کامپیوتری بـه همراه نرم افزارهای مرتبط می باشد ، از اینرو واسطه های گوناگون نرم افزاری و سخت افزاری در مرکز ارتباطات امکان برقـراری ارتباط از طرق گوناگون نظیر SMS، Voice Mail ، FAX ، Email ، تلفن و …را بطور یکپارچه فراهم می نماید و پرسنل سازمان از طریق نرم افزارهای موجود بر روی رایانه ، تلفن همراه یا تبلت خود می توانند بسیاری از فعالیتها را بصورت خودکار یا نیمه خودکار انجام داده، اطلاعات لازم را در کسری از ثانیه بر روی صفحه نمایش خود مشاهده و به پاسخگویی مشتریان یا مخاطبین خود بپردازند.

در دنیای امروز حجم وسیعی از مراکز ارتباطات دولتی و خصوصی از سوی سازمانها ، بانکها، شرکتهای بیمه، شرکتهای فروشنده تجهیزات، لوازم، خدمات و… راه اندازی شده اند که نقش اساسی در رضایت هرچه بیشتر مردم (مشتریان) را ایفا می نمایــــند اما یکی از بارز تریــن مشکلات پیــش روی مجموعه های فـــــوق برای بهره منــدی از مرکــز ارتباطات ، جزیــره ای بودن نرم افزارهای موجود می باشد که در طی بازه های زمانـــی مختلف، با رویـکرد مجموعه به تغییر نیازهای نرم افزاری خود و خرید نرم افــزار از شرکت های متفاوتی که اغلب بسترهای نرم افزاری مختلفی را تحت پوشش قرار می دهند ، مجموعه را دچار پراکندگی اطلاعات نموده و سبب شده نرم افزارهای گوناگونی نظیر مدیریت تماس ، مدیریت پست الکترونیک ، مدیریت پیامک ، اتوماسیون اداری ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به صورت غیر مجتمع رشد نموده و در قبال هزینه های صورت گرفته هیچگونه کارایی مفیدی نداشته باشند.

برخی از امکانات منحصر بفرد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می باشد :

یکپارچه با نرم افزار مدیریت مرکز تماس

learning-e1447968809700

 

ماژول یکپارچه سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مخاطب این امکان را فراهم میکند تا اطلاعات کالر آی دی از مرکز تماس گرفته شده و برای کاربر نمایش داده شود.

نمایش کالر آی دی (Caller ID) و اطلاعات مخاطب

هنگامی که تماس تلفنی برقرار میشود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به دلیل یکپارچه بودن با مرکز تماس، شماره تماس گیرنده را نمایش میدهد و کاربر با کلیک کردن بر روی آن میتواند اطلاعات تکمیلی که قبلا وارد شده را مشاهده نموده یا مخاطب جدید را ثبت نماید.

مدیریت رویداد ها (یادآور)

امکان ثبت فعالیت های سازمانی ، مانند قرار ملاقات و جلسات مهم ، به صورت رویداد در سیستم جهت اطلاع رسانی کاربران در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که در زمان تعیین شده برای کاربر اطلاع رسانی می شود.

چت آنلاین

امکان چت و گفتگوی کاربران نرم افزار CRM به منظور ارتباط و هماهنگی بیشتر کاربران و یا حتی ارتباط بین شعب مختلف سازمان در مکان های جغرافیایی متفاوت را تحت یک شبکه داخلی امکان پذیر می سازد.

لیست وظایف

ایجاد لیست وظایف برای کاربران ، جهت ارجاع و پیگیری وظایف با ایجاد زمان بندی برای اجرا ، بدین صورت که کاربران می توانند درخواست های مربوط به مخاطبین را برای کاربران دیگر به عنوان یک وظیفه ارجاع نمایند.

پشتیبانی از وب و موبایل

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM گنج افزار  بصورت واکنش گرا Responsive طراحی شده و در موبایل، تبلت و مانیتور قابل مشاهده می باشد.

تعریف گردش کار

قابلیت تعریف گردش کار و مراحل، درخواست می تواند در این گردش کار به جریان افتاده و در مراحل مختلف رخدادهای متفاوتی مانند ارسال پیامک و غیره اتفاق بیافتد.

طراحی گزارشات

از طریق گزارش ساز نرم افزار می توانید گزارشات مورد نظر خود را برای هر بخش از نرم افزار طراحی و ایجاد نمایید.